Veelgestelde vragen over leveringen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Vind hier het antwoord op je vragen in verband met leveringstermijnen en verzendingskosten.

Ik heb meerdere producten in mijn winkelmandje met verschillende levertermijnen. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Je hebt een bestelling met meerdere producten geplaatst, waarvan één of meerdere producten een langere levertermijn hebben? Van zodra de alle producten beschikbaar zijn, wordt je pakket onmiddellijk verzonden. Heb je jouw bestelling dringend nodig? Onze klantendienst helpt je zoeken naar een oplossing. Contacteer ons hier.  

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de koerier mijn pakje komt leveren?

De koerier laat in geval er niemand thuis is een bericht na in de brievenbus. In dit bericht wordt u uitgelegd in welk afhaalpunt uw pakje werd bezorgd. U heeft dan nog 7 dagen de tijd om uw pakje af te halen.

Indien u uw pakje niet binnen deze 7 dagen in het afhaalpunt komt ophalen, zal uw pakje automatisch teruggestuurd worden naar ons. Dan gelden onze retourneringsvoorwaarden.

Mijn pakje is beschadigd. Wat moet ik doen?

Neem geen pakket in ontvangst wanneer de kwaliteit bij levering betwistbaar is (gescheurd, gedeukt, nat, ...)

  • Teken het ontvangstbewijs niet
  • Noteer op de leveringsbon dat het pakje beschadigd is
  • Geef het pakket terug mee met de koerier

Van zodra wij een melding krijgen van weigering via de track en trace van de koerier zorgen wij meteen voor een nieuwe zending. 

Merkt u pas na ontvangst dat het pakket beschadigd is?

Bewaar de verpakking. Maak foto's van het pakket, de verpakking, de beschadigde producten en uw bestelbon en bezorg deze samen binnen de 3 volgende kalenderdagen op volgend mailadres: info@pazzox.nl

 Wij zullen u vervolgens verdere instructies bezorgen.  

Er ontbreekt een artikel van mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?

Maak meteen foto's van het volledige pakket: de verpakking met de geleverde producten en de vulling in het pakket. Bezorg ons die foto's samen met de beschrijving van het ontbrekend product binnen de 3 dagen na levering op volgend mailadres: info@pazzox.nl
Vergeet niet het ordernummer te vermelden.

Wij zullen u vervolgens verdere instructies bezorgen. 

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres dan het thuis- of het factuuradres?

Dit kan zonder probleem en is zelfs wenselijk indien je niet thuis bent overdag.
Kies wel voor een leveringsadres (werk, familielid, …) waarop iemand tijdens de kantooruren uw pakje in ontvangst kan nemen.

Je kan er ook voor kiezen om je bestelling te laten leveren in een afhaalpunt. Je vindt altijd één van de ruim 1.500 Pickup parcelshopdichtbij in jouw buurt. Zo kies je zelf het voor jou gepaste moment om je pakje af te halen.

Kan ik een uur opgeven voor de levering van mijn pakje?

De koerier levert normalerwijze tussen 8u00 en 18u00. U wordt steeds verwittigd met een e-mailbericht wanneer uw pakje zal worden gebracht. U heeft dan, mits snelle reactie, steeds de mogelijkheid de levering met 1 tot 3 dagen uit te stellen.

Er staat een fout in het leveringsadres. Wat moet ik doen?

Indien je nog geen inpakbevestiging hebt ontvangen van uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons. Wij kunnen uw adres mogelijks nog corrigeren voor de verzending plaatsvindt.

Indien je pakje al onderweg is naar het verkeerde adres, kan de koerier het afleveringsadres als foutief beschouwen. Dit wordt dan weergegeven in de track en trace van uw pakket. Als je dit vaststelt, neem dan contact op met ons. Pazzox doet dan het mogelijke om je pakje naar het juiste adres te verzenden. Er kan hiervoor een extra administratieve kost worden aangerekend.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat het pakket de apotheek verlaten heeft, kun je het volgen via je account op Pazzox of kun je via track & trace op de website van de koerier je pakket traceren aan de hand van het verkregen pakketnummer.

Volgens de track en trace is mijn pakket geleverd. Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Voor een levering aan huis of op kantoor

Indien uw pakket geleverd werd, is hiervan een ondertekende ontvangstbevestiging beschikbaar. Wanneer deze betwist wordt, zal een onderzoek gestart worden met de koerierdienst. Neem best contact op met onze klantendienst voor meer informatie en een alternatieve oplossing.

Voor een levering in een pakketpunt

Bij levering in een pakketpunt wordt door de medewerker de bestelbevestiging of een identiteitsbewijs gevraagd. Wanneer het pakket overhandigd wordt, wordt dit geregistreerd en is een ontvangstbevestiging beschikbaar. Wanneer deze betwist wordt, zal een onderzoek gestart worden met de koerierdienst en het betreffende afhaalpunt. Neem best contact op met onze klantendienst voor meer informatie en een alternatieve oplossing.